Wednesday, September 2, 2009













12 comments:

maths space said...

salam..lesson plan ni menarik..tapi cuba check balik berkaitan langkah pengajaran,tertinggal langkah kedua dan juga perkembangan pengajaran...

thanks n good luck

Radmawani Ramli
D20062028671

Statistics said...

hi..i think your lesson plan is good n complete..but why you did't post your logic for lesson plan?

Foo Yoke Teng D20062025621

...miSS syAhidA... said...

hi there,,,,,
good j0b for ur less0n plan,,,,
there are steps that include in ur teaching,,,
h0pe ur gr0up will teaching very g00d s00n,,,,
good luck!

Wan Nursyahida Binti Md Isa
(D20061026888)

Ella said...

Hi teamftmk!
Your lesson plan is good..
Hope your can teach very well..
Good Luck!!

Suhaila Bt Shapee
D20061026882

maths space said...

hi. ur leson plan is complete and done well. Please upload ur LGV too. Thanks.

Ding Siok King

maths space said...

salam.

lesson plan ok. tapi elok double checking sebab takut kalau tertinggal step.paling penting, hubungan contoh dan strategi yang digunakan sesuai. moga berjaya untuk pembentangan.

munirah jamaluddin
d20061025631

noormala khiril amir said...

Lesson plan yang dibuat mudah difahami harap dapat kumpulan anda dapat melaksanakannya dengan baik di dalam kelas. Disini saya ingin memberi 2 komen. Komen pertama ialah objektif pembelajaran iaitu pada akhir pembelajaran, pelajar-pelajar dapat memahami dan menggunakan konsep punca persamaan kuadratik untuk menyelesaikan masalah yang melibatkan persamaan kuadratik. Di sini saya hendak memberi komen iaitu objektif pembelajaran yang saya fahami terdiri daripada perkataan tingkah laku yang ingin cikgu lihat apabila pelajar mencapai objektif yang dikehendaki oleh cikgu. Tetapi dalam objektif pembelajaran yang kumpulan anda buat tidak ada perkataan yang menunjukkan tingkah laku seperti pelajar dapat menjelaskan....., membina.... tetapi kumpulan anda menggunakan perkataan memahami. Perkataan memahami tidak sesuai digunakan kerana tidak menunjukkan tingkah laku. tetapi tidak tahu la kalau mazhab anda tentang objektif pembelajarn berlainan dengan saya.

Langkah ketiga penerangan tentang aktiviti deal or no deal tidak diterang secara jelas. Harap dapat dijelaskan bagaimana ia dilaksanakan kerana tajuk aktiviti ini sangat menarik perhatian saya.
Sekian.

Noormala Khiril Amir
D20061027581

TMP2023 said...

salam......rancangan mengajar yang lengkap dan menarik...dan cuba perbaiki lagi langkah pengembangan rancangan mengajar...semoga berjaya buat pembentangan hari ini...tq
Nurul'Ain mohmad Yunos
D20061025651

maths space said...

salam. langkah kedua tu tak ada.so harap hati hati lain kali sebelum upload.

wan mohd ariff bin wan mohamad
d20062028396

Unknown said...

i think your group forget upload the step 2 for lesson plan. Anyway your lesson plan is quite good and i interesting for the activity "Deal or Not Deal". Look forward for your teaching. Good Luck.

KOH HOON NEE (D20061026873)

...miSS syAhidA... said...
This comment has been removed by the author.
...miSS syAhidA... said...

hai group teamftmk,,,
try check ur less0n plan in closure,,
has spelling err0r i think,,,
gud luck ur macr0teaching in next class,,,
gambate!

Wan Nursyahida Binti Md Isa
(D20061026888)